چگونه تصادفات را گزارش دهیم؟

فعالیت کردن به‌عنوان سفیر در دیجی‌اکسپرس مزایای زیادی دارد. دستورالعمل‌های مشخص و پشتیبانی کامل از سفیر در مسیر رساندن کالا به دست مشتری یکی از مهم‌ترین مواردی است که این سرویس را متمایز کرده. هرچند بیشتر کالاها به‌موقع و بدون اشکال به مقصد می‌رسند و وظایف محول‌شده بادقت انجام می‌شوند، گاهی هم مشکلات ناخواسته‌ای برای سفیران پیش می‌آید که فرایند کار را با اشکال مواجه می‌کند. یکی از این موقعیت‌ها، رخ‌دادن تصادف است. هرچقدر هم که محتاط باشید و قانونمند رانندگی کنید، بازهم تصادف احتمالی است که وجود دارد و ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد. مخصوصاً در شهرهای بزرگ این مشکل شدیدتر است و ممکن است یک برخورد ساده، ساعت‌ها شما را گیر بیندازد. در این صورت لازم است حتما برای کنترل اوضاع، تصادف را گزارش دهید. در این مطلب درباره‌ی نحوه‌ی انجام این کار صحبت می‌کنیم.

نحوه گزارش تصادفات سفیران دیجی‌اکسپرس

تصادف اتفاق غیر مترقبه‌ای است و روند خدمت‌رسانی شما را مختل می‌کند. هنگامی که از گزارش تصادف حرف می‌زنیم، روش کار برای دو دسته از سفیران متفاوت خواهد بود:

سفیران سرویس تحویل برنامه‌ریزی شده

ممکن است هنگامی که هنوز همه‌ی بسته‌ها را تحویل نداده‌اید تصادف کنید. هنگام چیدن بسته‌ها این موضوع را در نظر بگیرید تا در صورت بروز مشکل، کمترین خسارت به کالاها وارد شود. اگر بسته‌ی حساس و حاوی شکستنی دارید بهتر است آن را داخل ماشین جلوی صندلی عقب فیکس کنید یا روی صندلی عقب آن را کمربند ببندید و از محکم بودن وضعیتش مطمئن شوید. اگر به‌عنوان سفیر تحویل برنامه‌ریزی شده هنگام ارسال کالاها تصادف کردید، سعی کنید خون‌سردی خود را حفظ کنید و حواستان به اتومبیل و بسته‌های داخل آن باشد تا بسته‌ای بیرون نیفتد یا در اثر ازدحام و شلوغی، سرقت نشود. وقتی از امنیت بسته‌ها مطمئن شدید خیلی سریع با شماره‌های پشتیبانی تماس بگیرید و شرایط خود را اطلاع دهید. واحد پشتیبانی شرایط شما را به تیم مانیتورینگ گزارش می‌دهد. سپس می‌توانید در داخل اپلیکیشن از گزینه‌ی «خرابی خودرو یا تصادف کرده‌ام» سفر خود را لغو کنید. پس از لغو سفر، هزینه‌ی بسته‌هایی که هنوز داخل اتومبیل‌تان باقی‌مانده است از کیف پولتان کسر خواهد شد و باید آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن، با یک ماشین امن به انباری که کالاها را از آن تحویل گرفته‌اید برگردانید. سعی کنید کار جابه‌جایی را با دقت و آرامش انجام دهید تا بسته‌ای خسارت نبیند. پس از انجام این کار، واحد هماهنگی سفارش‌ها را بررسی می‌کند و در صورت عدم مغایرت و مشخص‌بودن وضعیت تمام بسته‌ها، اپلیکیشن بسته می‌شود.

۱- ابتدا با پشتیبانی تماس بگیرید و شرایط خود را اطلاع دهید.

۲- سپس گزینه‌ی لغو مرسوله را بزنید.

۳- گزینه‌ی (پلیس/تصادف/خرابی وسیله نقلیه) را انتخاب کنید و سپس دکمه‌ی لغو سفارش را بزنید.

(۱)

how-to-report-accidents

(۲)

how-to-report-accidents

(۳)

how-to-report-accidents

سفیران سرویس تحویل فوری

سفیران سرویس تحویل فوری در صورت تصادف شرایط متفاوتی دارند و به دلیل همراه نداشتن کالا، کارشان ساده‌تر است. به‌عنوان سفیر تحویل فوری در صورت وقوع تصادف، کافی است خیلی سریع به واحد پشتیبانی اطلاع دهید. تیم پشتیبانی به‌سرعت سفر شما را در اپلیکیشن لغو می‌کند و باتوجه ‌به موقعیت مکانی و زمانی، سفیر دیگری را برای سفر شما انتخاب خواهد کرد. به دلیل ضرورت اطلاع دادن سریع، حتما شماره پشتیبانی (۶۱۹۳۰۱۰۰-۰۲۱) را در گوشی خود ذخیره کنید و در دسترس قرار دهید.

جمع‌بندی

به‌عنوان سفیران دیجی‌اکسپرس، رعایت نکات ایمنی، احترام گذاشتن به قوانین رانندگی و مراقبت از بسته‌های تحویل‌شده برعهده شماست و باید در این زمینه‌ها دقت زیادی داشته باشید. با این‌حال حادثه می‌تواند پیش بیاید و بهترین راه در چنین شرایطی، حفظ خون‌سردی و انجام کارهای لازم برای مدیریت اوضاع است. در این مطلب تلاش کردیم درباره‌ی اقدامات لازم موقع تصادف توضیح دهیم تا با رعایت آن‌ها، شرایط را به خوبی مدیریت کنید.

برچسب‌ها:, , , ,
ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*