معرفی ویژگی ثبت درخواست پشتیبانی در اپلیکیشن سرویس تحویل فوری

سرویس تحویل فوری (on-demand)، یکی از سرویس‌های فعال دیجی‌اکسپرس است که برای رساندن کالاها به دست مشتریان در کم‌ترین زمان ممکن، شکل گرفته. این سرویس با هدف ارتقای توانایی فروشندگان و کوتاه کردن بازه ارسال کالا به مشتریان، پا به عرصه لجستیکی گذاشته است. سرویس تحویل فوری فعلا در شهر تهران، قم، مشهد و اصفهان فعال بوده و امروزه در حال گسترش به همه شهرهای ایران است. در حال حاضر دیجی‌کالا جت (Jet) که در زمینه ارسال سفارشات سوپرمارکتی فعالیت دارد، از خدمات متنوع این سرویس استفاده می‌کند. دیجی‌اکسپرس با ایجاد زیرساخت تکنولوژی‌ محور بر پایه ارسال فوری کالا، تلاش می‌کند تا ظرفیت لجستیکی خود را افزایش دهد و در مسیرِ رو به آینده قدم بردارد.

آموزش ویژگی جدید ثبت درخواست پشتیبانی اپلیکیشن دیجی‌اکسپرس در سرویس تحویل فوری

  • در صورتی که شما موفق به تحویل بسته به مشتری نشدید، کافی‌ست تیک (بسته‌های تحویلی به مشتری) را بردارید.
آموزش ثبت درخواست پشتیبانی در سرویس آندیمند
  • سپس دکمه‌ (درخواست پشتیبانی) را انتخاب کنید.
آموزش ثبت درخواست پشتیبانی در سرویس آندیمند
  • بعد از انتخاب این دکمه شما با لیستی از دلایل ثبت درخواست پشتیبانی را مشاهده می‌کنید.
آموزش ثبت درخواست پشتیبانی در سرویس آندیمند
  • با انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها دکمه‌ (درخواست پشتیبانی) برای شما فعال می‌شود.
آموزش ثبت درخواست پشتیبانی در سرویس آندیمند
  • پس از ثبت درخواست پشتیبانی، شما لازمه که ده دقیقه منتظر بمونید تا همکاران پشتیبانی ما برای رفع مشکل با شما تماس بگیرند، در صورتی که در طی این ده دقیقه شما موفق به تحویل بسته به مشتری شدید با انتخاب دکمه‌ (مرسوله را تحویل دادم) سفر شما به پایان می‌رسد.
آموزش ثبت درخواست پشتیبانی در سرویس آندیمند
  • در غیر این صورت باید تا پایان ده دقیقه منتظر بمونید تا دکمه (عدم تحویل مرسوله) برای شما فعال بشه، با انتخاب این دکمه سفر شما به پایان می‌رسد.
آموزش ثبت درخواست پشتیبانی در سرویس آندیمند
برچسب‌ها:, , , ,
ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*