
16
شهریور
1401
معرفی ویژگی ثبت درخواست پشتیبانی در اپلیکیشن سرویس تحویل فوری
سرویس تحویل فوری (on-demand)، یکی از سرویسهای فعال دیجیاکسپرس است که برای رساندن کالاها به دست مشتریان در کمترین زمان ممکن، شکل گرفته. این سرویس با هدف ارتقای توانایی فروشندگان و کوتاه کردن بازه ارسال کالا به مشتریان، پا به عرصه لجستیکی گذاشته است. سرویس تحویل فوری فعلا در شهر تهران، قم، مشهد و اصفهان فعال بوده و امروزه در حال گسترش به همه شهرهای ایران است. در حال حاضر دیجیکالا جت (Jet) که در زمینه ارسال سفارشات سوپرمارکتی فعالیت دارد، از خدمات متنوع این سرویس استفاده میکند. دیجیاکسپرس با ایجاد زیرساخت تکنولوژی محور بر پایه ارسال فوری کالا، تلاش میکند تا ظرفیت لجستیکی خود را افزایش دهد و در مسیرِ رو به آینده قدم بردارد.
آموزش ویژگی جدید ثبت درخواست پشتیبانی اپلیکیشن دیجیاکسپرس در سرویس تحویل فوری
- در صورتی که شما موفق به تحویل بسته به مشتری نشدید، کافیست تیک (بستههای تحویلی به مشتری) را بردارید.

- سپس دکمه (درخواست پشتیبانی) را انتخاب کنید.

- بعد از انتخاب این دکمه شما با لیستی از دلایل ثبت درخواست پشتیبانی را مشاهده میکنید.

- با انتخاب هر کدام از این گزینهها دکمه (درخواست پشتیبانی) برای شما فعال میشود.

- پس از ثبت درخواست پشتیبانی، شما لازمه که ده دقیقه منتظر بمونید تا همکاران پشتیبانی ما برای رفع مشکل با شما تماس بگیرند، در صورتی که در طی این ده دقیقه شما موفق به تحویل بسته به مشتری شدید با انتخاب دکمه (مرسوله را تحویل دادم) سفر شما به پایان میرسد.

- در غیر این صورت باید تا پایان ده دقیقه منتظر بمونید تا دکمه (عدم تحویل مرسوله) برای شما فعال بشه، با انتخاب این دکمه سفر شما به پایان میرسد.
