سفیران برتر سرویس تحویل فوری

معرفی طرح سفیران برتر
دیجیاکسپرس برای افزایش تعامل و درآمد سفیران در سرویس تحویل فوری (رانندگان موتورسیکلت)، طرح سفیران برتر (متناسب سازی درآمد با عملکرد سفیران) را در نظر گرفتهاست. بدین صورت که سفیران براساس عملکرد هفت روز اخیر خود (تعداد سفارش و درصد تحویل به موقع سفارشات) در دستههای (الماسی، طلایی، نقرهای، برنزی و آبی) دستهبندی میشوند و دریافتی سفیران هر بخش برای تحویل هر سفارش متفاوت میگردد.
نحوه دستهبندی سفیران
سفیران براساس عملکرد هفت روز آخر خود در دستهبندیهای مختلف قرار میگیرند، که شامل موارد زیر میباشد:
- مجموع تعداد سفارش تحویل موفق ۷ روز اخیر
- درصد تحویل بهموقع سفارشات ۷ روز اخیر
نکته مهم: بازه زمانی برای دستهبندی سفیران، یک هفته در نظر گرفته شده است و بروزرسانی پارامترهای عملکردی بهصورت روزانه میباشد و افراد در دستهبندیهای متفاوتی قرار میگیرند.
شرایط دستهبندی سفیران
۱) سفیران الماسی

مجموع تعداد سفارش تحویل موفق در ۷ روز اخیر سفیران الماسی بیشتر از ۱۹۰ میباشد و درصد تحویل بهموقع سفارشات بیشتر از ۸۵ درصد است.
مزیت: سفیران الماسی ۳۰ درصد دستمزد بیشتری بابت هزینهی ارسال هر سفارش دریافت میکنند. همچنین برای سفیران الماسی که به مدت ۱۴ روز متوالی رده الماسی خود را حفظ کنند، پاداشهای غیر نقدی مانند بسته ارزاق و یا کارت هدیه خرید نیز در نظر گرفته شده است که در دورههای زمانی مشخص در اختیارشان قرار میگیرد. علاوه بر این برای سفیران الماسی امکان تماس بدون انتظار و ارتباط مستقیم با پشتیبانی و مدیران دیجیاکسپرس فراهم میباشد.
۲) سفیران طلایی

مجموع تعداد سفارش تحویل موفق در ۷ روز اخیر سفیران طلایی بیشتر از ۱۵۰ می باشد و درصد تحویل بهموقع سفارشات بیشتر از ۸۵ درصد است.
مزیت: سفیران طلایی ۲۰ درصد دستمزد بیشتری بابت هزینهی ارسال هر سفارش دریافت میکنند.همچنین برای سفیران طلایی که به مدت ۱۴ روز متوالی رده طلایی خود را حفظ کنند، پاداشهای غیر نقدی مانند بسته ارزاق و یا کارت هدیه خرید نیز در نظر گرفته شده است که در دورههای زمانی مشخص در اختیارشان قرار میگیرد. علاوه بر این برای سفیران طلایی امکان تماس بدون انتظار و ارتباط مستقیم با پشتیبانی و مدیران دیجی اکسپرس فراهم میباشد.
۳) سفیران نقرهای

مجموع تعداد سفارش تحویل موفق در ۷ روز اخیر سفیران نقره ای بیشتر از ۹۰ میباشد و درصد تحویل بهموقع سفارشات بیشتر از ۸۵ درصد است.
مزیت: سفیران نقره ای ۱۵ درصد دستمزد بیشتری بابت هزینهی ارسال هر سفارش دریافت میکنند.
۴) سفیران برنزی

مجموع تعداد سفارش تحویل موفق در ۷ روز اخیر سفیران برنزی بیشتر از ۷۵ میباشد و درصد تحویل بهموقع سفارشات بیشتر از ۸۰ درصد است.
مزیت: سفیران برنزی ۱۰ درصد دستمزد بیشتری بابت هزینهی ارسال هر سفارش دریافت میکنند.
نکته مهم: برای اینکه سفیران در هر یک از ردهبندیهای الماسی، طلایی، نقرهای و برنزی قرار بگیرند رعایت کردن درصد تحویل به موقع سفارشات هفت روز اخیر به میزان بیشتر از ۸۵ درصد برای سفیران الماسی، طلایی و نقرهای و بیشتر از ۸۰ درصد برای سفیران برنزی الزامی میباشد.

توجه: سفیران میتوانند از طریق پیامکی که روزانه ساعت ۱۲ ظهر برای آنها ارسال میشود متوجه شوند که در کدام دسته قرار گرفتهاند، دسته بندی سفیران بصورت ۲۴ ساعته است و ممکن است براساس عملکردشان تغییر کند.
مثال:
سفیری که در ۷ روز اخیر ۲۰۰ تا سفارش تحویل موفق داشته باشد و درصد تحویل بهموقع او بالای ۸۵ درصد باشد، در دستهبندی الماسی قرار میگیرد و بابت هر ارسال سفارش ۳۰ درصد افزایش دستمزد دریافت میکند. این افزایش دستمزد بهصورت خودکار در پیشنهاد سفر برای سفیران در نظر گرفته میشود.
به عنوان مثال، سفارش با مبلغ ۲۰.۰۰۰ تومان در اپلیکیشن سفیر الماسی ۲۶.۰۰۰ تومان ، سفیر طلایی ۲۴.۰۰۰ تومان ، سفیر نقرهای ۲۳.۰۰۰ تومان، سفیر برنزی ۲۲.۰۰۰ تومان و سفیر آبی ۲۰.۰۰۰ تومان نمایش داده میشود.
(( نکته مهم ))
از آنجاییکه درصد تحویل بهموقع سفیران برتر باید بیشتر از ۸۵ درصد باشد دیجیاکسپرس یک فرصت عالی را برای سفیران در نظر گرفته است، که اگر دو سفارش با تاخیر(حدود ۲۰ دقیقه) برای سفیری ثبت شود و سفیر سفارش را پس از دریافت در کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل مشتری بدهد را به عنوان تحویل بهموقع در نظر گرفته و دیگر نیازی نیست سفیران نگران این باشند که درصد تحویل بهموقع آنها پایین بیاید بلکه درصد تحویل بهموقع آنها افزایش خواهد یافت.
مثال: سفارشی را که حدود ۲۰ دقیقه از زمان ثبت توسط مشتری گذشته است را برای سفیر طلایی ثبت میکنیم، اگر سفیر طلایی سفارش را پس از دریافت در کمتر از ۳۰ دقیقه به مشتری تحویل بدهد، آن سفارش را عنوان تحویل بهموقع در نظر میگیریم و از این رو درصد تحویل بهموقع سفیر نیز افزایش مییابد.
مزیتهای طرح سفیران برتر
- افزایش درآمد و تعامل بیشتر سفیران برتر
- دریافت پاداش در لحظه (Real Time) میباشد و مبلغ پاداش با تکمیل سفارش در مبلغ دستمزد سفیر محاسبه و پرداخت میشود.
- برای سفیران در دستههای الماسی و طلایی علاوه بر پاداش نقدی ، پاداشهای غیر نقدی مانند بسته ارزاق و یا کارت هدیه خرید نیز در نظر گرفته شده است که دورههای زمانی مشخص در اختیارشان قرار میگیرد.
- همچنین برای سفیران الماسی و طلایی امکان تماس بدون انتظار و ارتباط مستقیم با پشتیبانی فراهم میشود.
توجه: در صورتی که نسبت به مسائل مالی(پرداخت افزایش دستمزد، پاداش و …)، مشکلات نرم افزار یا نحوه برخورد پرسنل دیجیاکسپرس با مشکل مواجه شدید (ابهام، نگرانی و یا شکایت)، میتوانید از طریق لینک زیر نسبت به ثبت تیکت اقدام نمایید و نتیجه حداکثر ظرف ۲۴ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.
سوالات متداول
