نظرات و شکایات

 

دیجی‌اکسپرسی عزیز؛ در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر، شکایات و پیگیری مسائل مالی و … خود را با ارتباط مستقیم با واحد حسابرسی داخلی و نظارت بر عملکرد دیجی‌اکسپرس در میان بگذارید.

آموزش ثبت تیکت شکایات

در صورتی که نسبت به مشکلات مالی(تضمین درآمد، پاداش،عدم اعمال افزایش کرایه)، اپلیکیشن و یا نحوه برخورد پرسنل دیجی‌اکسپرس و… شکایتی داشتید، می‌توانید ظرف ۲۴ ساعت پس از واریزی از طریق لینک زیر نسبت به ثبت تیکت اقدام نمائید و نتیجه حداکثر ظرف ۲۴ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.

  • اپتدا از طریق لینک بالا وارد فرم ثبت شکایت شوید و با دقت کادرهای فرم را پرُ کنید و دکمه‌ی ثبت فرم را بزنید تا تیکت شکایت شما ثبت شود، سپس برای شما متن زیر ظاهر می‌شود.
complaint-form
  • یک پیامک حاوی ثبت شکایت با کد پیگیری برای شما ارسال می‌شود.
complaint-form
  • طی ۲۴ ساعت پیامک حاوی پاسخ به تیکت‌ برای شما ارسال می‌شود.
complaint-form
  • می‌توانید از طریق لینک در پیامک پاسخ را مشاهده کنید.
complaint-form

نکته: می‌توانید از طریق شماره تماس زیر، داخلی یک با واحد حسابرسی داخلی و نظارت بر عملکرد دیجی اکسپرس در ارتباط باشید و با ارائه کد پیگیری‌ که در پیامک برای شما ارسال شده است، شکایت‌تان را پیگیری کنید.

phone call شماره تماس: ۶۱۹۳۰۱۰۰-۰۲۱

email ایمیل: info@digiexpress.ir