نظرسنجی جامع سفیران چیست؟

این نظرسنجی که ماهی یک‌بار برگزار می‌شود، با هدف سنجش میزان رضایت سفیران از خدمات و فرآیندهایی‌ست که دیجی‌اکسپرس به سفیران خود ارائه می‌دهد.

در واقع نظرسنجی سفیران یکی از ارزشمندترین فعالیت‌های دیجی‌اکسپرس است و مهم‌ترین راه ارتباطی ما با شما سفیران عزیز بوده و به همین خاطر با تمام توان تلاش می‌شود که این رویداد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

از آنجایی که حمایت از سفیران یکی از دغدغه‌های اصلی دیجی‌اکسپرس است، نتایج این نظرسنجی بسیار ارزشمند است و می‌تواند بنای مهمی برای انجام تغییرات بهتر در دیجی‌اکسپرس باشد.

ما ایمان داریم که شما سفیران می‌توانید به ما در جهت بهبود شرایط موجود و بهتر کردن سازوکار دیجی‌اکسپرس کمک کنید؛ به همین خاطر سعی می‌کنیم تا همیشه و در همه وقت از تمام مسیرهای ارتباطی خود، به خصوص نظرسنجی جامع با دیدگاه‌های شما آشنا شده و از آن‌ها در جهت بهتر شدن وضعیت و روند کنونی و همچنین تعیین فعالیت‌های آینده دیجی‌اکسپرس استفاده کنیم.

ما این مسیر را با یکدیگر شروع کردیم و اهداف بزرگی در پیش رو داریم که با همکاری هم به آن دست می‌یابیم

لزوم شرکت در این نظرسنجی از این جهت اهمیت دارد که دیجی‌اکسپرس با بررسی این نظرات می‌تواند رویکرد خود را بهبود بخشیده و در جهت خواست و نیاز شما اقدام به برنامه‌ریزی فعالیت‌ها، پروژه‌ها و یا حتی تغییرات زیرساخت‌های خود کند.

بدیهی است که این موضوع می‌تواند منجر به افزایش میزان رضایتمندی شما سفیران عزیز شود.

بهبود فرآیندها و رضایتمندی شما برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و در سال‌های گذشته نیز بسیاری از تغییرات انجام‌شده طبق نظرات و دیدگاه‌های سفیران عزیزمان انجام شده است.

در این هم‌مسیری اتفاقات بزرگی را با هم رقم می‌زنیم

پس هم‌راه و هم‌مسیر آینده دیجی‌اکسپرس باش

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*