دوچرخه سواری و درآمد زایی در دیجی‌اکسپرس

دوچرخه یک وسیله‌ نقلیه سالم و سازگار با محیط‌ زیست است. بسیاری از افراد از این وسیله‌ نقلیه برای حفظ سلامت و تناسب اندام استفاده می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به رکاب زدن علاقه دارید، دیجی‌‌اکسپرس برای شما خبرهای خوبی دارد: شما می‌توانید درکنار ورزش کردن، درآمد هم داشته باشید!

برای این کار، با تحویل کالاهای سفارشی مشتریان «دیجی‌کالا جت» می‌توانید به کسب درآمد بپردازید و در جهت حفاظت از محیط‌زیست نیز یک گام بزرگ بردارید.

معرفی سرویس دوچرخه در دیجی‌اکسپرس، امکان درآمدزایی با دوچرخه

دیجی‌کالا با دارا بودن یکی از بزرگ‌ترین زیرساخت‌های لجستیکی در کشور، با فراهم کردن بستری مناسب برای آن دسته از افرادی که به رکاب زدن علاقه دارند، سرویس ارسال بسته با دوچرخه را ایجاد کرده است. شما می‌توانید با عضویت در این سرویس، سفارشات سوپرمارکتی «دیجی‌کالا جت» را از سوپرمارکت‌های نزدیک تحویل بگیرید و به دست مشتری برسانید.

سرویس دوچرخه فعلا فقط برای سرویس «دیجی‌کالا جت» و در مبداهای نزدیک و در شهر تهران فعال است. شما می‌توانید با ثبت‌نام به‌عنوان سفیر دوچرخه‌سوار در دیجی‌اکسپرس، هم برای سلامتی خود رکاب بزنید و هم درآمدزایی داشته باشید.

مزایای ارسال بسته با دوچرخه

سرویس دوچرخه یک سرویس منعطف است که برای رفع نیازهای لجستیکی کشور به‌وجود آمده و تلاش دارد تا با گسترش روزبه‌روز فعالیت‌های خود، ارسال بسته با دوچرخه را به یکی از قدرتمند‌ترین سرویس‌های لجستیکی تبدیل کند. در این راه ما مزایایی را برای افراد علاقه‌مند به فعالیت در این سرویس در نظر گرفته‌ایم که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید:

قابل استفاده برای دانشجویان و دانش‌آموزان: این سرویس برای دانشجویان و دانش‌آموزان فرصتی را فراهم می‌کند تا در راهِ بازگشت به خانه، از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشند و در بازه‌های زمانی مشخصی که انتخاب می‌کنند، به کسب درآمد بپردازند.

پاره‌وقت یا تمام‌وقت: سرویس دوچرخه یک سرویس منعطف است و به شما امکان فعالیت به‌صورت تمام‌وقت یا پاره‌وقت را می‌دهد. شما می‌توانید این شغل را درکنار درس خواندن یا شغل اصلی خود و به صورت پاره‌وقت داشته باشید؛ اما اگر زمان کافی دارید، می‌توانید به صورت تمام‌وقت هم مشغول کار باشید.

درآمد آنی: شما می‌توانید روزی سه مرتبه و در هر بازه بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان از درآمدتان را به صورت مستقیم از کیف پول، به حساب شخصی خود واریز کنید.

نیاز به سرمایه اولیه ندارید: برای اینکه سفیر دوچرخه‌سوار دیجی‌اکسپرس باشید، فقط کافی است دوچرخه داشته باشید. در این طرح برخلاف سرویس ماشین نقلیه و موتورسیکلت، نیازی به تهیه ماشین و موتور ندارید.

عدم نیاز به استفاده از سوخت: یکی از اصلی‌ترین مزایا و البته علت‌های روی کار آمدن این طرح، عدم استفاده از بنزین است. این مورد هم در هزینه‌های شما و هم در استفاده از سوخت‌های فسیلی صرفه‌جویی می‌کند.

هدف از ایجاد سرویس دورچرخه، علاوه‌بر بزرگ‌تر کردن سرویس لجستیکی کشور برای پاسخ به نیازهای روز افزون در این صنعت، گامی بزرگ در جهت کاهش آلودگی هوا و فرهنگ‌سازی برای استفاده از دوچرخه برای رفت‌و‌آمدهای نزدیک است.

اگر دوست دارید عضوی از این سرویس باشید، کافی‌ست با شماره ۶۱۹۳۰۱۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

برچسب‌ها:, , ,
ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*