تحویل سفارشات از مراکز توزیع در سرویس تحویل برنامه‌ریزی شده

برای تحویل سفارشات از انبار دیجی‌کالا در سرویس تحویل برنامه‌ریزی شده ، پس از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن دیجی‌اکسپرس، می‌توانید در ساعت‌های مشخص به بخش پیشنهادهای موجود مراجعه کرده و بازه‌‌ ارسال سفارش خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. با انتخاب پیشنهاد مورد نظر، اطلاعات انباری که باید برای تحویل مرسوله به آن مراجعه کنید در اختیار شما قرار می‌گیرد. در ادامه مراحل زیر را پیگیری کنید:

برای تحویل سفارشات لازم است یک ساعت پیش از شروع بازه در انبار حضور داشته باشید

در بخش تحویل سفارشات (مرسولات) در اپلیکیشن، روی مرسوله‌ مورد نظر کلیک کنید تا اطلاعات تحویل سفارش برای شما نمایش داده شود. در پایان این صفحه گزینه‌ «اسکن کد ورودی» نمایش داده خواهد شد. روی این گزینه کلیک کنید و به کمک آن بارکد درب ورودی انبار را اسکن کنید.

با اسکن بارکد، شماره پلاک سفارش شما نمایش داده خواهد شد. سفارش‌ها از قبل روی ترولی‌ای با همان پلاک چیده شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را از مسئول انبار در مرکز توزیع تحویل بگیرید.

پس از تحویل گرفتن مرسوله ها در انبار ، حتما تعداد و بارکدهای بسته‌ها را با اپلیکیشن چک کنید و مطمئن شوید بسته‌های درستی را تحویل گرفته‌اید. این کار هم از طریق شماره بسته و هم از طریق اسکن بارکدی که روی بسته‌ها قرار دارد، ممکن است.

در صورت تحویل گرفتن درست تمام بسته‌ها در سرویس تحویل برنامه‌ریزی شده، گزینه‌ اتمام بارگذاری را در اپلیکیشن بزنید.

حتما قبل از بارگیری، از خالی بودن صندوق و داشتن فضای کافی برای سفارشات اطمینان حاصل کنید؛ سپس بسته‌ها را به ترتیب آدرس‌های تحویل بچینید، به‌نحوی‌که دسترسی به آن‌ها برای خودتان ساده باشد.

می‌توانید با انتخاب گزینه‌ «شروع دلیوری» از انبار خارج شوید و ارسال بسته‌ها را شروع کنید. به خاطر داشته باشید در صورت داشتن مرجوعی، بسته‌ها را همان روز به حراست انبار موردنظر بازگردانید.

برچسب‌ها:, , ,
ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*